niedziela, 29 listopada 2015

Makaron z jarmużem, kurczakiem i fetą

Hej

Dziś propozycja na obiad. Czy słyszeliście o jarmużu? Ja dopiero niedawno postanowiłam go wypróbować. I to był strzał w 10. Zakochałam się od pierwszego kęsa. Dodam, że jarmuż jest bardzo zdrowym warzywnym pełnym witamin i błonnika, więc warto wprowadzić go do diety.


Składniki:
250g makaronu (ja użyłam bezglutenowego)
1 podwójna pierś z kurczaka
2 szkl opłukanego i obranego jarmużu (same listki bez grubych gałązek)
1 garść orzechów nerkowca
1 garść migdałów
200ml oliwy z oliwek
100g fety
Sól i pieprz do smaku

Makaron gotujemy al dente i odcedzamy. Kurczaka kroimy w drobną kostkę i podsmażamy na rozgrzanej patelni. 
W tym czasie blendujemy jarmuż, orzechy i oliwę na gładką masę.
Pod koniec smażenia kurczaka dodajemy do niego masę z jarmużu, doprawiamy do smaku. Chwilkę dusimy i mieszamy z makaronem. Dodajemy pokrojony w kostkę lub pokruszony ser feta, czekamy aż się rozpuści i gotowe.


Enjoy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz.